Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

SICKNESS

Av sunshineinmyeye - 7 maj 2010 12:20

Här sitter man ensam.

Är hemma från skolan, sjuk.

Har sovit från halv 9 till lite före 1.

Har luggit hela natten dränkt i vick-salva

på halsen, bröstet och fötterna. Har ätit

medicin, täckt min åsyn i näsdukar och knarkat eucalyptuspastiller.


Min telefon går på högvarv och har hela morgonen stirrat mej blind på;

  • Neeeej, är du sjuk?! Hur fan ska jag klara mej??
  • Krya på dej <3
  • Det är dött i skolan utan dej.
  • Kommer aldrig klara skoldagen utan dej.


Själv känner jag mej överkörd och sedan manglad.


Först allt med Daniel, sen Simon, Johannes

+ alla prov, läxor, bitchar, och så är man sjuk.

Det som tär mest är nog Daniel och att vara sjuk.

Varför kan inte avståndet krympa??


Tycker ni 80-90 km är långt från

varandra om man har ett förhållande?


Nu tänker jag bosätta mej i soffan med en STOOR flaska att dricka, så jag inte behöver springa och fylla på den jämt och ständigt, lite kex och annat ätbart, mitt stora täcke, big size dyna, snordukar, medicin och vicksalva.

Kanske en potta också, så behöver jag inte springa till toan?!



LATER  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunshineinmyeye - 27 maj 2010 20:19


  Hähhä

Av sunshineinmyeye - 27 maj 2010 15:33


Tyckte Nalle Puhs visdomsord skulle passa in på mej idag eftersom jag fått ut två prov idag som var failade. Religion - 5+ och Fyssa - 6. Joo, rellan sket sej tackvare att jag skrev om Jesus pappa istället för någon i Egypten? Hähä, oops! Och f...

Av sunshineinmyeye - 26 maj 2010 20:20


  Förlåt för dålig uppdatering men jag är jätte trött. Kläm in en kommenatar så blir jag mer inspirerad.   Poss   ...

Av sunshineinmyeye - 25 maj 2010 15:15


Jag är hyperaktiv, but can't do nothing about it. Ekenäs med 60 stycken andra vänelever ÄGDE ! Hela dagen var vi i Ekenäs med ca. 1 timme fritid att shoppa, soligt, varmt väder och wuunderbart humör. Missade fyssaprovet och en astråkig teater...

Av sunshineinmyeye - 24 maj 2010 17:11


  SÅ JÄVLA VACKER!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards