Alla inlägg den 27 maj 2010

Av sunshineinmyeye - 27 maj 2010 20:19

  Hähhä

Av sunshineinmyeye - 27 maj 2010 15:33

Tyckte Nalle Puhs visdomsord skulle passa in på mej idag eftersom

jag fått ut två prov idag som var failade. Religion - 5+ och Fyssa - 6.

Joo, rellan sket sej tackvare att jag skrev om Jesus pappa istället för någon

i Egypten? Hähä, oops! Och fyssan är jag supernöjd med men vet inte vad mamma tycker. Därför visar jag proven först på söndag, jag inte kan riskera att visa dem

idag eftersom jag verkligen måste på fest i lördag. Så det säkra före det osäkra.


Nu börjar alla "riktiga" timmar ta slut och spel, tävlingar och slöandet återstår.

Det visar bara på att det håller på att bli sommarlov. Wuunderbaart!

Nu sitter man här med fairy(tvättmedel) i håret tackvare lilla E, som klämde

av en trasa ovanför huvudet åt mej. Det var för att jag strittade vatten i ögat på honom, men i allafall.


OhYeah, jag måste bara lägga till.

Jag kollade då några minuter på eurovisionen

och lyckades förstås komma passlit till det att Finlands bidrag uppträdde.

Ja, va ska man säga?!

SÅ JÄVLA FRUKTANSVÄRT SKIT.

MAN SKÄMS.

ALKOHOISTER I FINLANDS MINIKROGAR FÖR HUVUDET I TAKT MED
SÅNGEN MEN FÖR FAN, SÄNDF INTE SÅNT SKIT TILL EUROVISION.

BRA ATT DE ÅKTE UT DIREKT. DET VAR DOM VÄRDA. SKIT MUSIK.

Tack.


Finland har endast EN GÅNG vunnit eurovision.

Inte undra på så skit bidrag finnarna sänder dit.

Jag följer inte ens med Finlands eurovision, bara

Sveriges. När Finland sedan för en gångs skull vinner,

vinner de med LORDI, några fucking monster som står och skriker.

Faaan, va jag är stolt över vårt presterande...


 

Finlands eurovisions bidrag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards